Szeminárium rézfaszú bagoly ügyben

Mjudtival egyszerűen nem tudunk lepörögni erről a témáról. Mindketten elhatároztuk, hogy a rézfaszú-ügy lelkes kutatói leszünk, én határtalan elszántságomban végignyálaztam vagy 200 oldalt, amit feldobott a gugli erre a kifejezésre. Vhol a 100. találat környékén a pina.hu is bejött, hm, nagy lelkesen kattintottam oda, hát, csak egy hozzászóló nickje volt. Pedig már azt hittem, árulnak ilyen vibrátort is...elvégre delfineset, nyuszisat meg kukacosat már láttam.
Tehát, arccal a rézfaszú felé. A mai napon nagyjából körüljártuk a témát, a szeminárium azzal zárult, hogy létrehozunk egy fan clubot, vagy egyesületet, mjudti szerint inkább egy alapítványt. Igaza lehet, hiszen rézfaszú barátunk valszeg védett állat, így lehetne gyűjtést szervezni a megmentésére, csoda, h a Greenpeace még nem mozdult rá az ügyre.
Ám bármilyen alapos ismeretekkel bírunk is a témában, néhány kérdés azért megválaszolatlan maradt, amit itt most megosztok, hátha vki tudja.
-hogy hívják a rézfaszú bagoly feleségét? Na jó, tudjuk, rézfaszúné, no de mi a leánykori neve? (feltételezvén, h ugyanazon faj nőstény egyedéről van szó)
-mivel ijesztgetik a rézfaszú bagolyfiókákat?
-és egy már-már a filozófia magasságaiba mutató kérdés: a rézfaszú baglyot ki viszi el?
-van-e valami köze az "azt a rézfánfütyülőjét" valamint az "a rézangyalát" káromkodásokhoz?
-az milyen, mikor a rézfaszú bagoly kivágja a rezet? (juj)
-a rézfaszú bagoly vajon bassza a rezet, amikor semmittesz és unatkozik?
-ha a rézfaszú baglyok zenekart alapítanak, akkor az a rezesbanda? és játszanak rézfúvós hangszeren is? (vagy ez utóbbi vmi egész másfajta tevékenység)

Nah, ennyi. Mint az látszik, ma fárasztó napunk volt. Nézzétek el nekem.
K.