Nemszeretemszavak2

A párkapcsolat (Mjudti már ezt a szót sem szereti) háza táján is vannak szépségek:

- párom. Nem tudom megindokolni, miért nem tetszik. Bár én is használni kényszerülök néha, bizonyos helyeken (pl. legutóbb a táborban a hitoktatónak) nem mondhatom, hogy a pasim. Meg gondolom, 40 felett, ha vki nincs megházasodva a párjával, akkor sem mondja, hogy a pasim, pláne hogy a barátom. A barátom is elég béna amúgy, egyrészt tinis, másrészt, hogy nevezze az ember az olyan fiú ismerőseit, akik nem haverok, mert annál mélyebb kapcsolat van, azt mondani meg, hogy a barátom, mindenféle félreértésre ad okot. Ja, az élettársról már nem is beszélve, a családjogi törvényt és hétfő esténként a Kékfényt leszámítva mindenhol hangulatidegen. (J.Z. több késszúrással megölte élettársát...)

- vőlegényem/menyasszonyom. Nyilván több van benne, mint az egyszerű csajom/pasim, barátnőm/barátom kifejezésben, engem mégis zavar. Sose mutattam be egyik vőlegényemet sem a vőlegényemként. A férjem/feleségem kifejezéssel nincsen bajom. Hoppá, lehet, hogy mégiscsak házasságpárti vagyok; így legalább normálisan meg lehet nevezni a cugehört. Egyébként a gyűrűs menyasszony kifejezéstől is falnak megyek. El nem tudom képzelni, milyen más menyasszony van még. Akinek csak szóban megígérték? Vagy akit valami mással jegyeztek el? És mivel? Ajtókilinccsel például?

- trendi. Mindentől elmegy a kedvem, amire ezt rásütik. Eléggé zavar is, hogy Farmville-t játszani a Facebookon trendi, írta a Joy. Ne mán.

- letisztult. Valakinek/valaminek a stílusa szokott ilyen lenni. Nem értem, mit takar. Talán azt, hogy nincs rajta semmi felesleges, minden egyszerű, minden a helyén van? Akkor viszont az összes többi stílus nem jó. Ha valaki tudja, mit jelent, segítsen szegény sünnek.

- outfit. Mai outfited legyen visszafogott.../ Ez pont megfelelő outfit ehhez az alkalomhoz. Nem értem, a külső, a megjelenés, a ruházat miért nem jó kifejezés.

Na, megyek a Facebook-re aratni, meg megnézem a nyulaimat.