Brutális

Nem kell rosszra gondolni. Tessék bátran továbbolvasni.

Más blogokon láttam, a szerzők néha közzéteszik, milyen keresőkifejezésekkel szoktak eljutni hozzájuk a gugliból. Na, én nem fogom, (bár, nem árulok el nagy titkot, a hosszúfülű sün és más, hasonló kifejezések mindig nyerők), csak egyetlenegyet, mert annyira meglepődtem.
Nézegettem pár napja a statit (próbálok kiigazodni rajta, h ti. miért van az, h egyik nap a látogatók száma n, másnap pedig 3n, honnan jönnek, és mit keresnek). Merthogy a blog.hu statija igen okos ám! Erre is lehet szűrni. Nohát, ott láttam, valaki úgy keveredett ide, hogy a brutális picsa tágítása kifejezésre szörcsölt. Kerekedett is a szemem, merthogy én ilyet le nem írtam, az biztos. De hát akkor meg hogy? Nem is értem, mi lehetett az illető motivációja, mit keresett egyáltalán.
Gondoltam, kipróbálom. A kíváncsiság is vezérelt, hogy vajon az illető mit érthetett e fogalmon, vajon a brutális picsát tágítják, avagy a picsát tágítják brutálisan. Bepötyögtem a gugliba, ütöttem entert, és és az első néhány, képekkel illusztrált találatból megtudtam, inkább az utóbbit. (Jaj.) Aztán, valahol a harmincvalahanyadik találat környékén megtaláltam a dossziét, és választ kaptam a kérdésemre. Az egyik posztban ugyanis leírtam, hogy brutális, a másikban, hogy picsa, míg egy harmadikban, hogy nem tágított (ti. valaki a szándékától), így kerülhetett az illető a blogra. Mekkora csalódás érhette szegényt!

(Megj.: Micsoda szerkezeti homonímia egyébként! Chomsky is megnyalná a szája szélét! Milyen kár, h már nem járok nyelvészeti szemináriumokra. Pedig, ha szóba kerülne, akkor az olyan példák, mint az „apa szeretete” elhangzása után diszkréten jelentkezhetnék, hogy én is tudok egy példát…:)

K.