Változások

A blog.hu mostanában mindenféle újításokkal rukkol elő. Az egyik az volt, hogy el kellett döntenem, akarok-e hirdetéseket a blogomra. Ha igen, akkor rakhatok én is, meg ők is - láttam más blogokon, elég bénán néz ki a posztok között a villogó T-Home reklám. Ha nem, akkor - fenyegetnek - majd jól nem kerülök ki az index címlapjára soha, mivel csak azok a blogok kerülhetnek ki, amelyeken van hirdetés. Na, annyi  baj legyen. Úgysincs a dossziénak semmi keresnivalója az index címlapján. Ez a sünibaba blogja, ha úgy tetszik, naplója, nem a népé.
A másik változás azonban meglehetősen bosszant. A blog.hu azt is kitalálta, hogy mostantól csak az kommentezhet, aki be van lépve, azaz van blog.hu-s nickje. Márpedig a legtöbb kommentelőmnek nincs olyanja. Én pedig nagyon szeretem, ha kommenteznek, és ez így nettó kitolás. Állítólag biztonsági szempontból jobb így, de én ettől nem érzem magam biztonságban. Szóval nem én tiltottam ki a belépetlen kommentezőket, hanem a rendszer. Jó lenne, ha visszaállna az eredeti állapot, és bárki hozzászólhatna, aki beesik ide, avagy rendszeresen látogat, de nincs belépve. No mindegy. Az ember csak ne mondjon rosszat a blogszolgáltatójára, mert még a végén a blogját is kitörlik, és a helyét behintik sóval. És akkor a dosszie.blog.hu link egy sóbánya hirdetésére fog mutatni a blogom helyett.

Más. Mi a rossebet lehet kezdeni másfél kiló nagyon finom, ám - mivel semmi kézügyességem nincs - meglehetősen randán kinéző mézeskaláccsal?