Lánybúcsú lesz

(Be kellett kapnom egy marcipános húsvéti csokitojást. No csak azért, mert ma észrevettem, hogy Attila kibontotta, és rendszeresen fogyasztja az a csokit, amit nekem hozott a húsvéti sün. Azt pedig mégsem lehet, hogy ő egye meg az egészet, amíg én diétázom!)

Nah, szóval. Á-nak lesz lánybúcsúja, egyik barátnője szervezi, és várhatóan a kolléganők is képviseltetni fogják magukat rajta. Én eddig még egyetlen lánybúcsún sem voltam (kivéve a sajátomat), mindet elblicceltem, amire hívtak (az ember minek menjen olyan buliba, ahol nincsenek pasik). A sajátom jó volt, bár elég lájtosra sikerült (muszáj ezt a szót használnom), meghívtam magamhoz sok lányt, aztán ettünk-ittunk-beszélgettünk késő éjszakáig. (Legeslegjobb Barinő ott is aludt, vele hajnalig. De hát, vele bármikor bármennyit.)
Á-t azonban nagyon szeretem, meg ott lesz a BEKÁJ is, meg a testvére, akit ismerek, meg még a barátnőjét is ismerem, aki szervezi, így a sün, aki meglehetősen be van gyulladva idegen társaságban, mégis úgy határozott, hogy elmegy,  és megnézi magának, milyen egy hm, mi a lájtos ellentéte, szóval egy vagány és belevaló lánybúcsú. Csípendélfiúk nem lesznek, hál'Istennek, az engem úgyse vonz, nem tudok rágerjedni egy pasira, ha csak jól néz ki, és mást nem tud, és nem hiszem, h a kedvemért majd pont beszélgetős fiúkat fognak hívni. (Lehet, h olyan szakma nincs is.)
Igazából gőzöm sincs, hogy néz ki egy lánybúcsú. Olyasmit hallottam, van olyan, h a menyasszonynak mindenféle vicces kérdésre kell válaszolnia a vőlegénnyel és a házassággal kapcsolatban, ennek megvalósítása ránk várna akkor, de hát, én Á. pasiját nem olyan sokszor láttam, házasság témakörben meg pont én ne osszam már az észt, ugyebár...
A legénybúcsú szervezési szempontból mindenképpen egyszerűbb, ott jellemzően azt kell csak eldönteni, lesznek-e kurvák, a többi adott, isznak, oszt ennyi. Mikor a lánybúcsúm volt, vele párhuzamosan tartotta voltférj is a legénybúcsúját, félóránként hívogattak, hogy menjünk ki hozzájuk, lehetőleg fűszoknyában. Teljesen begerjedtek attól, hogy 10 lány van együtt pasi nélkül, és nyilván sok mindenre rávehetők, mert ők sem kimondottan józanok már. Végül nem mentünk. A másnapi takarításra sem, pedig arra is hívtak. A szájuk persze nagy volt, hogy majd akkor jönnek a kurvák helyettünk, mármint, nem takarítani, de ezt a kérdést egy akkori haverom igen bölcs tanácsa szerint rendeztem el. A tanács a következő volt, igen használható, így közkinccsé teszem. Az ominózus buli előestéjén el kell kapni a férfiember frakkját, aztán hadd szóljon a móka hajnalig. Másnap a legjobb kurvák láttán is legfeljebb csak a hátán fog felállni a szőr... (Meg is kaptam a havertól, mikor voltférj éjfél után nem sokkal kidőlt, h ennyire azért nem kellett volna kifárasztani szegényt... Hihi.:P) Aztán végül nem jöttek kurvák. (Megjegyzendő, igen zsenánt tud lenni, ha 1 héttel a nagy nap előtt kell lefújni az esküvőt félrelépések miatt.)
Egyébként is, a lánybúcsú fogalma, ha jól sejtem, csak nemrég született meg, nyilván az emancipáció hatására, előtte, amíg a vőlegény ivott, a leány otthon ült azon az estén, és a stafírungján végezte az utolsó simításokat. Vagy mittudomén. Most majd meglátjuk, mihez kezd 12 lány és egy menyasszony.

Jah, még egy vicc is eszembe jutott, témába vág valamelyest:
Szabad-e házasság előtt szexelni? Hogyne, csak le ne késs miatta az esküvődről...

K.