Iwiw, SZTK, meg a személyes varázs

Befordultam, nem is kicsit. 2 és fél órát vártam az SZTK-ban, 12 mammer várt előttem, akik 10 percenként összevesztek azon, ki ki után következik. Bazmeg, mint a tyúkólban. Próbáltam nem odafigyelni, elolvastam végre A feltétel nélküli kapitulációt, de 2 és fél óra, az akkor is sok. Utálom az orvoshoz járást, a rendelőkben van vmi negatív karma, vagy rossz a csí, teljesen leszív, egész délután fancsali pofával mászkáltam, mígnem beültünk este a kolléganőkkel koktélozni, az jó volt, nagyon. Imádom a lányokat, nagyon jó társaság:) Az ígéretemet is betartottam, csak 1 strawberry daiquirit ittam, utána inkább Bailey's lattét, annyira nem jó, viszont meleg, és van benne alkohol:)
Immáron 3 napja vagyok az iwiwen, szert is tettem kb 40 ismerősre, meg van 20 kapcsolatom függőben, na, azon is befordultam, h páran nem jelöltek vissza, és még üzit sem küldtek. Nem értem, nyilván tapasztalatlan vagyok, és nem ismerem a játékszabályokat, de 2 verziót tudok elképzelni. 1. az illetőnek halovány gőze sincs, hogy ki vagyok, akkor a)lehet írni üzit, hogy ki a fene vagyok b)el lehet küldeni a faszba. 2. az illető tudja, h ki vagyok, ekkor értelemszerűen csak a b) válasz játszik. De ez a függőben hagyás, tudomásul nem vétel, ez gáz. Vagy szokjak hozzá, h a neten taplók is vannak?
Egyébként nem tervezem, h be fogom jelölni mondjuk azokat az ismerőseimet, akikkel már évek óta nem beszéltem, mert minek. Meg nem jelölöm meg az ismerőseim ismerőseit sem, akiket ugyan láttam már, de 2 szón kívül többet nem váltottunk. Maradok szociometriai lúzer, nekem nem fáj:)
Pozitívum is volt: összeakadtam egy volt csoporttárssal, akivel szívesen tartottam volna a kapcsolatot, csak vhogy nem jött össze, pedig tudjuk egymás e-mail-címét, meg a számát. Most viszont megörült nekem, így lehet, h kedden összefutunk, referálhatok 2 évről az életemben. Ott hagytuk abba, hogy megházasodtam...
Tegnap meg volt szlovákos csoporttárssal találkoztam, megittunk 2 sört, meg csevegtünk jót. Ő (eddig?) az egyetlen, akinek nem tetszett a blog, aszonta, hiányzik neki belőle a személyes varázsom. Hát, ha van nekem olyan, akkor tegnap megkapta, 2 sör után én is elvarázsoltan szoktam magam érezni:) Viszont innentől róla bármit írhatok, hisz úgysem olvassa:) Egyébként a srác az egyetlen, aki úgy járta velem végig a Westendet és vett velem fülbevalót, hogy közben élvezte is.
K.