Csak úgy

Nincs semmi közérdekű. Nem keveredtem kínos bakiba, a társadalmi felelősségvállalás jegyében vállamra vett problémához (ti. férfiak és nők eltérő szexuális igényei) még anyagot kell gyűjtenem. (No, azért nem élesben. Csak kérdezek:). Meg sietni is kell, mert megyünk bevásárolni, no és főznöm is kell vmit este, így csak sietősen elfecsegem, milyen volt a hétvége. Merthogy jó volt, nem is kicsit.
Péntek délután Legeslegjobb Bnő kitalálta, innánk már meg egy sört, meg beszélgessünk. Így is lett. Jöttek a fiúk is, meg Grüni haverunk, aki egy kicsit, hm, furcsa, de azért szeretjük. Beültünk beszélgetni. Grüni egyszer csak egy elővett valamit a táskájából, na most mutatok nektek valamit felkiáltással. (Mindig vannak nála vicces dolgok, ú.m. beszélő sörnyitó, Pokémon figura, és Tic-Tac- meg óvszerkérdésben is bizton számíthatunk rá. Ez utóbbi kettő nem is árt egy sikeres randihoz:) Kinyitotta a táskáját, és elővett egy kapucsengőt! Ekkor már visítottunk a röhögéstől, merthogy igen vicces dolog az, ha vki egy kapucsengővel mászkál, amit a nagymamájától kapott. Grüni viccelődött is, h lakása ugyan még nincs, de kapucsengője már van, és szép apránként fogja összeszedni a hozzávalókat. Javasoltam, a következő beszerzése egy vécéülőke legyen, elvégre az is szükséges, és vécéülőkével mászkálni, ha lehet, még viccesebb. Eközben Bnőnek megjött a bulihangulata, így átvonultunk kedvenc háromszámos szórakozóhelyünkre. Eleinte alig volt élet, később meg főleg lányok jöttek, én ilyenkor gondosan begombolok egy gombot a felsőmön (van pár direkt bulira rendszeresítve), nehogy azt higgyék, én is a húspiac részét képezem. Begombolt felsővel viszonylag nyugodtan tudtunk táncolni Bnővel, táncoltunk is 2 órán át megállás nélkül, ami igen szép teljesítmény, főleg, hogy az új, extramagas sarkú cipő volt rajtam. Megjött a fizu múlt héten, be is újítottam egy tavaszi cipőt, olyan magas sarkút, amiben még épphogy tudok járni. Magassarkú cipőben magasabbnak, karcsúbbnak és sudárabbnak látszom. Optikai tuning, 3 kiló mínusz:) (Kitérő: nem értem a cipőket. Végigtáncolok benne gond nélkül fél estét, majd egy szimpla hétköznap elkezdi a lábamat.) A baj csak az volt, hogy a tánctól nagyon megszomjaztam, de csak sör volt kéznél, amit akkor már nem kellett volna, így a sörös léböjtkúra ugyan alapos volt, ellenben másnap igen beteg voltam tőle. Sünjaj, vagy mifene. Szombaton Mjudtiékhoz voltunk hivatalosak, az egész BEKÁJ, vagy Hepaj-team, ahogy Mjudti férje hív minket. Az odaút meglehetős nehézségeket okozott, kapaszkodtam mindenbe, például a táskámba meg a szatyromba. Náluk is főleg csak ültem, meg punnyadtam, szégyelltem is magam, h nem segítek az interaktív pizza elkészítésében. Többen is ajánlották a sört másnaposság ellen, végül rápróbáltam, de nem tudom eldönteni, a sör gyógyított-e meg, vagy a jó hangulat. Merthogy az volt, hatalmasakat nevettünk, olyannyira, hogy estére izomlázam lett a pocakomban. Nem fogtuk vissza magunkat, kíváncsi vagyok, vajon Mjudti férje mit szólt hozzánk, lehet, h szombat óta mindenáron szét akar csapni közöttünk, mint a fönci a melóban. Holnap ismétlünk, megyünk koktélozni:) Most meg megyek főzni zöldségeket.

K.