Meglepődésbuli

Annak a két nappal ezelőtti születésnapi bulinak még mindig érezhető a hatása. Legeslegjobb Bnő majdnemférje 30 éves lett kedden, és Bnő meglepetésbulit szervezett neki. Számomra is meglepetés volt - meglepően sok jägert ittam. Ennyit nem szoktam. Valszeg koncepciózusan itattak, 2 haversrác, de hogy ki volt, aki teleitta a pocimat jägerrel, azt nem tudom. Szóval 5 jägert összesen, ami sünviszonylatban elég sok, főleg, hogy az utolsó nagy volt, majdnem deci, de hát, kint álltunk a gangon, hideg volt, kértem a srácot, hozna egy nagykabátot, hát, nem sajnálta. Nem is fáztam utána.
Nem is értettem, másnap mitől vagyok kótyagos, lassan esett le, h előző napi jägeradag miatt, csak képek maradtak meg, hogy négyen marokkózunk a konyhában, és azzal szórakozunk, hogy a soron következő fenekét csapkodjuk, meg a kezét fújjuk, h direkt rontsa el, egészen, mint az óvodában, ott esernyő volt a jelem, nem szerettem, ennek biztos van valami pszichológiai jelentése, esetleg. Aztán tegnap dél körül felsejlett még egy kép, hogy felváltva öntenek sört a számba 2 különböző sörösdobozból (egy Kozel és egy Löwenbrau, beh, nem lett volna szabad keverni), szóval emiatt a kótyagosság, hogy mégse csak jägert, remélem, több kép nem sejlik fel, borítsa a múlt homálya azt is, hogy mennyi hülyeséget beszélhettem össze. Úgy emlékszem, jó buli volt, 30 nm-es lakásban 16-an, sok jó ember kis helyen, voltak, akik activity-ztek is (és nem lökdösték közben egymást). Amikor az ünnepelt hazaért, aki egyáltalán nem volt beavatva, mi rákezdtünk az Azért vannak a jó barátokra, aztán pezsgő és nyakbaugrás, nagyon meglepődött, és nagyon örült neki. Később hallottam, amint Legeslegjobb Bnő faggatja, hogy "De biztos?", a kérdés nyilván arra vonatkozott, h az ünnepelt biztosan örül-e a bulinak, de biztosan örült, ez látszott.

Azon gondolkoztam, én vajon örülnék-e egy meglepetésbulinak. Hogy hazaesem munka után leharcolva, és akkor egyszer csak ott lesz 20 ember a lakásban, és induljon a banzáj. Azt hiszem, igen. Ennyi titkos szervezés, és ennyi jó barát együtt legyőzné a fáradtságomat. Legfeljebb az zavarna, hogy nem saját kezűleg sütöttem a vendégeknek süteményt. De ezen azért túltenném magam.