iwiw

Nyuszinak volt egy elfekvőben lévő meghívója, így két és fél év után (mióta hallottam az iwiwről) beadtam a derekamat és regisztráltam. Máris van egy ismerősőm, a Nyuszi, aki a meghívót küldte:) Kicsit agresszív kismalac-fles, kuss, nem ismerek senkit:) El is kezdtem vadul keresgélni, meg jelölgetni, aztán meguntam, majd legközelebb folytatom. Egyelőre csak Nyuszi ismerősei közt kattintgattam, meg néhány vkit, aki eszembe jutott, de mihelyt kijelentkeztem az oldalról, rögtön bevillant, ki mindenkit jelölhettem volna még meg, ha aktuálisan eszembe jut. Gondolom, nem szoktak megsértődni az emberek, ha nincsenek azonnal bejelölve. És gondolom, voltpasikat sem jelölgetünk, vagy mégis?
Nyilván presztízskérdés, kinek hány ismerőse van, az a menő (szexi?), akinek a legtöbb. Akinek meg kevés, az a szociometrikus háló szélén álló, halálra ítélt lúzer, biztos narancsbőre is van, dögöljön meg. Bár nem vágom, minek jelöljek meg olyanokat, akiket csak 1-2-szer láttam életemben, semmi közöm hozzá. Más persze, ha nézegetem a képeket, mert vicces megnézegetni, kiből mi lett, de spanolni azért nem kell. Meg hát, van kínos ismeretség is, ú.m. voltférj és baráti társasága, akik csak ne jelölgessenek, zsenánt lenne, mondhatni. Igazán kár, h így alakult egyébként.
Ez iwiwes pályafutásom első napja, juj, de izgi, rendhagyó módon egy nap kétszer is posztoltam miatta:)
Este Purple:)
K.