Sünibaba, a démoni hekker

Olyan képességekkel rendelkezem, amelyekről eddig nem is tudtam. No de most már nem állíthat meg senki:)
Vagy 2 hónapja, mikor Attilával közös bankszámlát nyitottunk, kértünk hozzá 2 kártyát. Kettőt, hogy mindketten hozzá tudjunk férni, egymástól függetlenül. El is készült, át is vettük, elkezdtem használni. A bökkenő csak az volt, hogy a PIN-kódja nagyon hasonlított az a saját bankkártyám PIN-kódjához, így rendszeresen elfelejtettem, ami különféle kellemetlenségekhez vezetett vásárláskor. Épeszű ember meg nem hordja együtt a PIN-kódot a kártyával, így én itthon mindig megnéztem, aztán az aktuális vásárlásnál mindig elfelejtettem és szerencsétlenkedtem tovább.
Egyszer aztán, épp az Árkádban vásároltam a Gyulai mintaboltjában, úgy éreztem, no, most biztosan emlékszem a kódra, így nagy bátran elővettem a közös számlához tartozó kártyát. Beütöttem az általam helyesnek gondolt PIN-t, kiírta a gép, hogy hibás, erre ütöttem egy másik számkombinációt, ezt elfogadta. Gyanús volt, szinte teljesen biztos voltam benne, hogy másodszorra nem a helyeset ütöttem. Hazaérve meg is néztem, valóban, mindkétszer rossz kombinációt ütöttem. Akkor meg hogy lehet, hogy a másodikat elfogadta a rendszer?!
De a java még csak most jön. Erősen memorizáltam a számokat a karácsony körüli vásárlások előtt, mert tudtam, sokszor fogom használni a kártyát mostanában. Pár nap múlva fizettem is a kártyával, már előre örültem, no, most aztán megmutatja a sün, hogy mégsem hülye, meg tud jegyezni - ha nehezen is - négy nyomorult számot, erre a rendszer nem kért kódot. Vállat vontam, biztos véletlen, mantráztam tovább a négyjegyű számot magamban. Aztán fizettem legközelebb, és megint nem kért kódot. Aztán megint és megint. Egyszer egy bolti eladó meg is jegyezte, ez nem PIN-kódos kártya. Miicsodaa?! Még hogy nem?! De hát az volt! És Attila ugyanolyan kártyája a mai napig kódos! Mi történt??

Csak az történhetett, hogy mikor többször próbálkoztam mindenféle kombókkal, sikerült valami olyat bevinnem a bank rendszerébe, amitől az megfeküdt, a sün kikódolta a PIN-kódos kártyáját:) Rettegj, NASA, Pentagon, és minden pénzintézet, jön a sün, az ördögi hekker, mostantól senki nincs biztonságban:) Mától fogva napszemüvegben és kapucnis pulcsiban ülök majd a gép előtt, és hekkelek egész nap, ne lepődjetek meg semmin:)

Egyetlen aprócska gondom van csupán. Mjudti jelezte, napok óta fennakad a blog spamszűrőjén, pedig mindent úgy csinál, ahogy eddig, beüti azokat a betűket-számokat, a hozzászólását azonban visszadobja (a szerver?), mert spamnak érzékeli. Ami pedig nagy kár, merthogy Mjudti kommentjei helyes kis színfoltjai e blognak.
Érdeklődnék tisztelettel, ha valakinek esetleg van ötlete a megoldásra, jelezze! Közös ügyünk, hogy olvashassunk itt Mjudti hozzászólásait!:)
K.