Dilemmák

No, már le is múlt a rendben van minden, mégis van hiányérzetem-érzés. Már nincs rendben minden.
Anyum kórházban, és bár minden valószínűség szerint nincs komolyabb baja, akkor is aggódunk érte, ő meg töltheti bent a hosszú hétvégét elég lehangoló környezetben, ahol még dohányzó kórterem sincs. És semmi szórakozási lehetőség. Egy darabig egyedül volt egy kórteremben, akkor Apu fejébe vette, hogy beszökik hozzá éjszaka, aztán kapott társakat, egy meleg pár személyében, kicsit furcsa neki a szitu. Megyünk látogatni minden nap, de én is emlékszem, mennyire lassan tudnak peregni a percek, dögunalom, belebetegszik az ember. Élménykórház kéne, bármi, ami színt visz az ottani eseménytelen unalomba.
Meg letolást is kaptam odabent, emiatt is el voltam kenődve, aztán Attila mondta, hányan vannak, akiknek igazságtalan a főnökük, és ettől, hogy sokan vagyunk, csodálotos módon megnyugodtam kicsit. Persze attól még, hogy a szomszéd tehene is megdöglött, az enyém nem fog feltámadni, de mégis jó ez az érzés, hogy nem vagyok egyedül, hiszen én magam is hány embert ismerek, akinek munkahelyi gondjai vannak, hát még hányról olvasok. Akkor meg? Pofám lapos.
Este jön Legeslegjobb Bnő pasistul, úgy döntöttünk, belecsapunk a lecsóba, kéne menni mulatni, főleg, hogy még ha a vasárnap el is telik a regenerálódással, még mindig ott van a hétfő, hogy hétvégézzünk. Jaj, ez az utolsó hosszú hétvége, pedig kezdtem már hozzászokni, hogy a hétvége legalább 3 napos, rossz lesz majd visszaszokni. Mindegy, lesz még nyaralás is.
No de, hová menjünk mulatni? A kedvenc háromszámos szórakozóhelyem jó, csak kicsit unjuk már a zenét, persze, nagyjából teljesen mindegy, az ember 3 sör után mire táncol, de azért rockzenére mégiscsak jobb volt régen, mikor a Ráday még a Ráday utcában volt. A Ráday kupolában még nem voltunk, sok rosszat hallottam róla, a Nagyvárad térnél van, és tartunk tőle, a környék lakossága esetleg túlreprezentált a szórakozóhely közönségében is. (Hm, ezt nem tudtam ennél finomabban megfogalmazni.) Balhét meg nem akarunk. Másik rockkomcsmát viszont nem ismerünk. A Wigwam messze van, és annyira nem jött be, a Bahnhof nem igazi rockkocsma, bár talán szóba jöhet. Guglizok, hogy rockkocsmák Budapesten, de jobb lenne inkább egy fórum, ahol le is írják, mi a vélemény az adott helyről. S.O.S.-segítséget este 9-ig fogadok el! Olyan hely kellene, ahol rockzene szól, van elég hely táncolni, és nem néznek ki, ha egy farmerban-pólóban megyünk. Ez utóbbi azért viszonylag mélyen dekoltált, hogy legalább első blikkre jó nő legyek. Utána nyilván nem, de a részeg rocskerek nem néznek meg kétszer. Kell a pozitív visszajelzés. Még akkor is, ha csak a cicimnek szól.
K.