Éljenek a rencergazdák

(Ha ezt el tudod olvasni, az is a rendszergazdának köszönhető.)

Ma van a Rendszeradminisztrátorok Megbecsülésének Napja, azaz a SysAdminDay. Állítólag 9 éve ünneplik, minden július utolsó péntekjén. Kedves szokás. Ünnepeljük mi is. Úgyis annyi mindennek van már világnapja, miért ne lehetne ennek is? Happy SysAdminDay!, vagy mit is kell ilyenkor mondani.
Én szeretem a rendszergazdákat. Sőt, erotikus álmom is volt már velük:)
Ma bent a cégnél sajna egy rendszergazda sem jött velem szembe a folyosón. Pedig szívesen meghúztam volna - legalább a fülüket, és megszorítottam volna dolgos kezüket.

Ma legyünk kedvesek minden rendszergazdával. Én a sajátommal különösen az leszek. Sütöttem diós-barackos sütit (a felét ma megeheti), behűtöttem sört, és egyéb - nonpublic - kívánságainak is kész vagyok eleget tenni:)

A dosszié nyilvánosan megsüvegeli a rendszergazdákat. Csatlakozzatok ti is!
Mire is mennénk nélkülük?!