Bálint napi sörös-szavazós

Mea culpa, mea maxima culpa. Az utóbbi időben elhanyagoltam a szavazást. Biztos mindenki nagyon unta már (én is!) a söröset, de lusta voltam kicserélni nem jutott eszembe más megszavaztatásra érdemes dolog.

De most itt van, forró és aktuális, a sokak által annyira utált Bálint-Valentin nap. A kommercializált, amerikanizált világ ünnepe, amit elutasítani illik, elvégre kinek kell óriási méretű plüssszív, meg szívecskés lufi, meg Happy Valentine's Day feliratú emlékbizbasz.

No de kinek nem kell egy jó mozifilm (nem kell feltétlenül csöpögnie), egy jó vacsora, egy-két keresetlen kedves gesztus, és este az elmaradhatatlan Valentin napi szex, mert hát hogy máshogy is fejezhetnék ki jobban a párok az összetartozásukat, és az egymás iránti szeretetüket? Dugjunk, ha már a szerelmesek ünnepe dúl, nemdebár?

Persze, ne csak Bálint napon Szerintem se. A fent említett dolgok importálhatók akár a hét minden napjára. Főleg a szex:D

Szóval, érdekelne, hogy a dosszié olvasóközönsége mit is tart a Valentin-napról, úgyhogy szavazzatok izibe'! Én meg megígérem, hogy hamar lesz eredményhirdetés, nem fogom elhanyagolni a web 2-nek ezt a szép interaktív lehetőségét.

De még adós vagyok a sörös szavazással. A kérdés úgy szólt, hogy Koccintasz-e sörrel?, és a válaszadók 53%-a szavazott igennel. 46% nemmel felelt. Ez elég szoros eredmény, de úgy tűnik, mintha az igen már felülkerekedőben lenne. Legalábbis a sörivó dosszié-olvasók körében.
Köszönöm mindenkinek, aki szavazott.