Divattanácstalan

Egyszer már körbe kéne járni alaposan ezt a témát. Hogy pontosan mire jó a divat, mi az értelme annak, hogy idén divat a pöttyös, jövőre meg nem, holott egy piros pöttyös ruha tündéri, szezontól függetlenül (bizonyos életkor és testtömeg alatt, persze), mégis egyik évben trendi viselni, míg a következőben ciki, és ha mégis megtennéd, benne leszel valamelyik női magazinban, kitakart arccal, mint elrettentő példa. A lila cicanaci meg gáz, nagyon. Nagyon. Mindig. Akkor is, ha guccsi.
Lehet, hogy ez azért van, mert öregszem. És egyre több bennem a tesztoszteron. Voltszlovákos csoporttárs szerint az is ennek a jele, hogy szex után azonnal elalszom, és hogy egyre jobban szeretem a sört, és egyre kevésbé a fagyit.
De nem igazán tudok azonosulni a divatmagazinok által leírtakkal.
Hogyaszongya, az, hogy egyszerre csak egy kiegészítő legyen rajtad, már a múlté. Az idei trend szerint vegyél fel egyszerre mindent, amid van! Hiszen minden darab rólad mond el valamit, és így lehetsz igazán önmagad. Háát, gondoljunk csak bele: óra, karkötő, fülbevaló, több nyaklánc és gyűrűk, meg ki tudja, mi minden még... ha valaki ezt mind magára veszi, akkor úgy fog kinézni, mint egy májusfa. Na jó, egy trendi májusfa. De csak azok szemében trendi, akik szintén követik a divatot. Ha valaki nem tudja, hogy ebben a szezonban épp ez a menő, és szembejön vele másfél kiló bizsu, akkor lehet, hogy mégis azt fogja gondolni, hogy ez ízléstelen és/vagy szánalmas.
Vagy, hogy visszatértek a 80-as évek nagy kedvencei, a flitterek és a tupír. Nem értem, ha valami már 20 éve is szörnyű volt, miért lesz attól jobb, ha most rásütjük a retró bélyeget.
Vagy, írja a sminktanácsadó, felejtsd el, hogy piros színt csak a körmödre meg az ajkadra kenhetsz! (Szerintem még oda se.) Árnyékold vele bátran a szemhéjadat. Nos, néhány sztár megtette: árnyékolta a szemhéját pirossal bátran. Az eredmény: több napja kialvatlan/kisírt szem. A sminkes biztos órákig kencézte, pedig fél óra intenzív zokogással ugyanezt a hatást lehet elérni. És a sírás jót tesz a léleknek is, időnként. Törőggyé magaddal.
Vagy, hogy idén menő a több mérettel nagyobb blézer...csak tűrd fel az ujját, ellenállhatatlan leszel. Hm, kezdetnek előkaptam a farmeringemet még 79 kilós koromból. Feltűrtem az ujját, ahogy mutatta a magazin. Ááá, nem éreztem magam ellenállhatatlannak benne. (Bár én nem vagyok jó alany, a legminimálisabb önbizalmam is csak a második rövid után szokott éledezni, annyit meg egyszerűen nem tudok inni, hogy ellenállhatatlannak érezzem magam.)
És keverni a stílusokat is menő, a sportost az alkalmival, az összhatás izgalmas lesz. Ez a leggyakrabban használt szó most, az izgalmas, minden magazinban hasábonként kétszer. Mmm, converse cipőt a csipkés toppal és szaténblézerrel, tényleg izgalmas, vajon hány percig bírnám... és vajon hányan röhögnének ki közben, de senki, mert mindenki tudná, hogy ez most trendi.

Szóval, meg sem lepődöm, ha egy furcsán öltözött illető jön velem szembe. Lehet, hogy épp a legújabb divatot követi, csak én nem vagyok elég uptodate.

Eh.