Női agy

Olvastam én valahol, hogy az agykutatók (nemtom, britek voltak-e, és megtalálták-e végül az agyat) rájöttek, nem igaz az, h az agy nemtelen, mint ahogy sokáig gondolták, hanem van neme, bizony van különbség a férfi és a női agy között. Nahát, bólintunk mi átlagemberek, mi ugyan sose kutattuk az agyat, ezt valahogy mégis tudtuk, mi nők biztosan, mert hát ki a fene érti a férfiakat (pedig állítólag olyan egyszerűen működnek), - hány és hány barátnős este telik ezzel- , és a férfiak sem értik a nőket, csak azt hiszem, ők nem foglalkoznak annyit a kérdéssel.
Történt a minap, amikor megint késő estig bent ültem az irodában, hogy felhívott a kollégám, hogy este majd egy fehér Opel Astra kombit keressek a kapunál a parkolóban, abban fog ülni néhány kolléga, arrafelé laknak, mint én, hazadobnak. Mondtam a srácnak, nagyon köszönöm, de tudja, én nő vagyok, nekem azt mondja csak, hogy az autó fehér, és a többi parkoló autó pedig nem az, csak így fogom megtalálni. A srác nevetett, és mondta, a másik parkoló autó egy sötétzöld Suzuki nemtommi, én keressem csak a fehéret nyugodtan, az fog hazavinni.
Aztán beültem az autóba a srác mellé, és elmeséltem neki az egészet, hogy én csak azt tudom, fehér autót kell keresni, stb, mire hátulról egy kolléganő pikírten megszólalt: 
-Tudod, azért vannak olyan nők, akik meg tudnak különböztetni egy fehér Opel Astra kombit más autóktól, nem csak szín alapján.
- Jó - mondtam én kicsit megszeppenve -, de én tényleg csak a színeket tudom, meg azt, hogy vannak gömbölyű autók, meg szögletes autók, és nekem a gömbölyűek jobban tetszenek.
Hátul a hölgy tüntetőleg nem reagált (egész úton már), a srác mellettem pedig elnevette magát. Szerintem ő tudta, miről beszélek.