(Nem jutott eszembe cím)

Úgy látszik, ez ilyen kuckolós-vackolós este lesz. Ennek megfelelően be is vackolódtam a gép elé egy pohár borral. Előtte sütöttem szilvás sütit (kolléganőnek köszönöm a receptet), fahéjjal és rummal megbolondítva, hadd örüljön a ház ura. A csocsópartit meg lemondtam, az nekem úgyis kb ugyanolyan szerencsejáték, mint az 5 lapos póker:)
Kaptunk ám pozitív visszajelzést: blogunk tegnap az egyik kolléganőnek és a pasijának igen derűs perceket szerzett. Ennek örülök. Nekem is azt szokott.
Szal, a neten meg zenéket töltök lefele, és igazi gyögyszemre akadtam: Tátrai-Orszácky Deserted downtown c. albuma. Most az szól. Egy pohár borral igazi multiorgazmus:)
Annyira lazulós a fíling, hogy már nem is bosszant a néni, aki délután nekem rombolt a buszon. Döbbenet, tudtátok, ezeket a nyuggereket egy titkos objektumban képzik ki utcai harcra, és potenciális áldozataik a szelíd tekintetű, munkából hazasiető, velük szemben védtelen leánykák. Kétféle csoport van, amit igazán nem bírok a tömegközlekedésben: a streetfighter nyuggerek, meg a vihogó kamaszok. No sebaj, péntek este van, a hét legszebb néhány órája. Mögöttem dolgos munkahét, előttem a jól megérdemelt pihi, a hétfő pedig még biztonságosan messze van. Tán sose is jön el.
K.