Szavazás 2.0

A salsa-szószos szavazást meguntam, így önhatalmúlag megszüntetem.
Néhány szám:
83 igen szavazat érkezett, azaz a szavazók 64,8%-a gondolta úgy (egyébként velem együtt), hogy van salsa-szósz.
A nemmel szavazók 45-en voltak, ez százalékra lefordítva -mily meglepő:- 35,2.
Remélem, sikerült meggyőzni Á. kolléganő pasiját. Köszönöm mindenkinek, aki szavazott, Mjudtinak pedig a szakszerű felvilágosítást:)
Tetszett ez a szavazósdi. Egész idáig bejglit sütöttem (12 rudat összesen), ez kissé beszűkítette a tudatomat, ezért van a bejglis szavazás, hamarosan úgyis aktualitását veszti. No meg, karácsony közeleg, vagy mi a fene. Arccal a bejgli és a szaloncukor felé!
Ja, nem voltam benne tökéletesen biztos, hogy a bejglit bejglinek vagy beiglinek írják. Először ezt is meg akartam szavaztatni, de végül nem. Úgy sejtem, már meghonosodott a magyaros helyesírás, mint ahogy a kapucsínó esetében is, lássuk be, ez utóbbi sokkal rémségesebb, ehhez képest a bejgli egész jól néz ki leírva.
Mindenkinek boldog karácsonyt amúgy, ha addig már nem írok!
K.