Megj.: Ezt a posztot szombaton írtam, aztán egyszer csak elszállt a semmibe. Megmérgesedtem, nem írtam újra, tegnap pedig be sem kapcsoltam a gépeket, erre ma, belogin után itt várt, vázlatban. Ezoterikus nézetek szerint ennek így kellett lennie, mert más, transzcendens energiák úgy látták jónak, hogy ez a bejegyzés megjelenjen, így, 2 nap késéssel bár, de kiposztolom.

Sütöttem, főztem, takarítottam, mostam is, meg vasaltam, délutánra úgy elfáradtam, hogy alig állok a lábamon.
Délután kitettem az erkélyre a mihasznákat, hogy sportoljanak, amíg még nem esett az eső. Én meg leheveredtem, hogy akkor most szundítok egy kicsit. De hát lehet a süniktől aludni? Dehogy lehet. Egy darabig nézegettem őket, aztán a másik oldalamra fordultam, hogy bevágom a szunyát, de épphogy elszenderedtem, mikor nagy zörgésre ébredtem. Boldizsár az erkélyre hullott száraz faleveleken csörtetett keresztül a lehető leghangosabban, Vilmos pedig kitalálta, hogy felmászik a nagy kék műanyagra doboz tetejére. Ez kisebb korában gond nélkül sikerült is neki, de most hiába küzdött. Pedig elég hangos volt a drága, és kitartó, többször nekiállt, de csak annyit ért el, hogy dobozostul csúszott a járólapon. Annak pedig elképesztő hangja van. Fújt is hozzá dühében, erre Boldizsár is rákezdett, a müffögés a csukott ajtón keresztül is behallatszott. Egy darabig forgolódtam, meg rájuk szóltam, de aztán felkeltem. Inkább egy jó erős kávé. Pedig nem ártana észnél lenne, mert este megyünk sörözni Attila haverjaival. Ebben az esőben nincs nagy kedvem kidugni az orrom, de Attial haverjait úgyis ritkán látjuk.

Hallgattam zenét, nosztalgiából Bon Jovit, meg egy érdekes számot a '90-es évek elejéről. Crash Test Dummies: Mmmmm. Akkoriban 13-14 évesen nem tetszett, de azóta megszerettem. A szövegét viszont egyszerűen nem értem. Mármint, értem a szavakat, de nem áll össze, miről is akar szólni ez a dal.
Ideírom, hátha valaki szereti még, és/vagy rájön, mit is akart a dalszerző mondani.

Once there was this kid who
Got into an accident and couldn't come to school
But when he finally came back
His hair had turned from black into bright white
He said that it was from when
The car had smashed so hard

Mmm Mmm Mmm Mmm
Mmm Mmm Mmm Mmm

Once there was this girl who
Wouldn't go and change with the girls in the change room
But when they finally made her
They saw birthmarks all over her body
She couldn't quite explain it
They'd always just been there

Mmm Mmm Mmm Mmm
Mmm Mmm Mmm Mmm

But both girl and boy were glad
'Cause one kid had it worse than that

'Cause then there was this boy whose
Parents made him come directly home right after school
And when they went to their church
They shook and lurched all over the church floor
He couldn't quite explain it
They'd always just gone there

Mmm Mmm Mmm Mmm
Mmm Mmm Mmm Mmm



Egyébként, van a Nightwishnak Amaranth című száma, szerintem ennek a szövegnek sincs sok értelme, okosabbak meg pláne nem leszünk, hogy mi is az az marant. Amúgy a misheardje sokkal viccesebb (l. a vonatkozó posztot).