Bach? Az segít!

Mégiscsak a hűtőolvasztás és -takarítás a leggányabb a házimunkák közül. Egész hétvégén házitündért játszom, de a hűtősikálás már majdnem meghaladta a tűrőképességemet. Lehet, meg kéne szavaztatni, melyik házimunka a legutálatosabb. Bár, olyan nehéz lenne a döntés...

A süntakarítás ezzel szemben a legjobb. Sokáig tart, mert mindig megállok, és bambán, elnyílt szájjal bámulom, h milyen édesek. Mindig kitalálnak valamit. Mikor az egyikük dobozát takarítom, átpakolom a másikhoz, olyankor mindig kitör a botrány. Mit tagadjuk, Vilmos bántja Boldizsárt (ez az egyetlen nem szimpatikus jellemvonása). Szóval, átraktam Boldit, és mivel Attila épp virslit reggelizett, megkínáltam a süniket is. Leraktam egy karikát a tányérjukra. És mit gondoltok, ki vette el? Nem, nem a Vilmos! Pedig én is arra tippeltem. De Boldi odarontott, elkapta a virslikarikát, és elszaladt vele a sarokba. Vilmos aztán fújhatott! Gratula, Boldi.
Boldizsár amúgy is, mintha bátorodott volna. Múltkor például bátran megszagolta a kezemet:)
És rájöttem végre, mi az a gyümölcs, amit mindketten hajlandóak megenni. Hát a sárgabarack! Imádják a túlérett, édes barackot, azonnal rárontanak, kettőt fordulok, már üres a tányér. A múltkori meggyfagyit is hamar benyalták, de nem, a fagyizásból azért nem csinálunk rendszert.

Voltam tegnap egy kedves rokonomnál, beszélgetni, meg ajánlotta nekem a Bach-féle virágterápiát. (Hm, hátha attól virágos jókedvem lesz.) Nos, én akár cigánykerekezni is megtanulok, h kijöjjek ebből a szar állapotból, így beneveztem. Vesztenivalóm nincs, elfér a napi 5 csésze orbáncfűtea mellett. Mondjuk, nem igazán hiszek benne (emiatt lelkiismeret-furdalásom van), de állítólag akkor is hat. De például honnan tudta a Bach doktor bácsi, hogy melyik virág mi ellen véd, és miért pont az a 38 virág, miért nem másik 38?  Kicsit nekem furi, meg hihetetlen, hogyha elképzelhetetlenül nagy hígításban viszek be a szervezetembe virágesszenciát, akkor az valahogy hatni fog. A rokonom szerint a rezgésemet módosítja. (Eddig azt se tudtam, van nekem egyáltalán olyan, hogy rezgés. Lehet, mégiscsak meg kéne nézni a Bodies kiállítást, hátha kiderülne, egy csomó minden másom is van, amiről eddig nem tudtam.) Meg "áthangol" a sok virág. Ez jó. Hátha akkor nem leszek lehangolt.
Úgy kell, h a cseppentés előtt és után fél órával nem szabad enni-inni semmit. Hát, ez nálam nem kis nehézségekbe ütközik. Ugyanis ritkán telik el úgy egy óra (pláne nem négy, mert naponta négyszer kell), hogy ne legyen semmi a számban. Azt hiszem, ezt nevezte Freud orális fixáltságnak, bár lehet, h ezt azóta meghaladta a tudomány, és máshogy hívják, mondjuk szájbadugási kényszernek, vagy mittudomén, a lényeg, hogy jellemzően valami mindig van a számban, ha más nincs, rágózom, rágom a tollat, vagy cukrot szopogatok, vagy nagyjából bármit, ami a kezem ügyébe kerül, és viszonylag tiszta. (Lehet, regressziós hipnózison kiderülne, előző életemben rágcsáló voltam.)

Mesélte a rokonom, hogy a lánya - aki nekem másodunokatesóm - egy söröket gyártó multinál dolgozik. Cafeteria van náluk is, és az egyik juttatási forma, hogy a leányzó fasza sörök közül válogathat, 24-et havonta. Azadekirály!:D