Úszós

Minden hétvégére adódik mostanában valami, ez jó, ezt szeretem. Ma megyünk koncertre, Pinyó bácsi 60 éves, ott lesz mindenki, akivel valaha is együtt zenélt, többek közt a Mini, amiért odavagyok, imádom a dzsesszes beütésű rockzenéjüket, és azonnal sikítoznom kell, ha meghallom, hogy Jön a gőzhajó, no meg a fuvolát hozzá.
Jövő héten meg Medve haverunknak lesz szüli- és névnapi partija, meg lassan már azt is ünnepelhetjük, hogy kijön a barlangjából szétnézni. Yacuzzi-parti lesz, olyanon még sose voltam, mivel még sose hívtak, meg azt gondoltam, yacuzzi-partira csak a sznobok mennek, az olyan felvágós, kivagyi, felesleges rongyrázás. Különben is, tél közepén fürdőruhában? Kifehéredtem, mint a sarki sün, és elszoktam már attól, hogy bugyi-melltartóban illegessem magam. Az első egy-két alkalom nyáron a strandon is mindig sokkos, aztán megszokom, de nagyon buliban azért dobnom kell 1-2 jägert, mielőtt a társaság elé óvakodom lenge ruhában.
Február 7-én meg jön a BEKÁJ, sünnézőbe, meg barátkozni, azok nagyon jól szoktak sikerülni, nap végére elzsibbad az arcom a sok nevetéstől.