Fogyókúra (most nem én)

Nyilván beleolvastam a bikiniszezon-blogba (naná, majd pont én hagyom ki), jó ötlet, a kollektivitásban mindig sok erő van, de ott arról is olvastam, hogy a fogyókúra alatt nem tanácsos alkoholt inni, mert sok benne a kalória. Node hogyan lehet másképp elviselni?
És azt is összeszedi a posztíró, mennyi kalória van egy korsó sörben vagy egy rövidben, és én ezt egyáltalán nem akarom tudni. Ha már lelkifurdalás nélkül nem lehet enni, akkor hadd lehessen legalább lelkifurdalás nélkül inni; de most, hogy tudom, hány kalóriát viszek be egy laza munka utáni sörrel, rögtön meg kell belőle innom kettőt-hármat, mert akkor is hízlal ugyan, de akkor már nem érdekel.

(Huh, micsoda kommentek vannak ott, ajaj. Már az elolvasásuktól bánathájat lehet növeszteni. Nem pont arra való, hogy a testképzavaromat gyógyítgassam.)