Sorok között

A kérdés az, hogy vajon szűz-e még az a 20. életévét mostanság betöltő kissrác, a bulizós társaságból az aktuális kedvencem, akit ilyeténképpen próbáltam faggatni a táborban valamelyik éjjel, néhány sör elfogyasztása után, miközben levegőztettem, mert ilyen korban még nem mindig tudják, hányadik sörnél kell megállni.

Sünibaba: - És amúgy, van barátnőd?
Kissrác: - Ááá, most épp nincs.
S.: - Szakítottatok?
K.: - Aha, ja, nemrég.
S.: - És figyelj már, öö, hmm, de azért... megdöngetted?
K.: Hát, azt nem. (sietve hozzáteszi) De minden mást igen!
S.: - Aham. (feszengve kicsit) És hát, amúgy, egyébként, na szóval, megkérdezhetem, már nem vagy szűz, ugye?
K.: (rávágja) - Áááá, dehogy! Dehogyis! Neem!
S.: - Ühüm. És mondd csak, mióta nem?
K.: - Hát, a bátyámék 14-15 éves korom óta visznek magukkal rendszeresen bulizni... (elhallgat)

Itt a nyelvemen volt, hogy nem azt kérdeztem, mióta jársz bulizni, hanem hogy mikor volt az első, de aztán inkább hagytam, és levontam a tanulságot, hogy valszeg még az, és hogy szégyelli.
Szerintetek?