Gyúrunk, vazze?!

Ááá, sms-t írni sincs erőm, nemhogy posztot. Pedig kell az erő, mert holnap nagy lépésre szánom el magam B-vel: elmegyünk az intimtornára.
Én persze egy kicsit szkeptikus vagyok - mint bármivel szemben, ami most trendi vagy nincs benne alkohol - de annyi jót hallottam róla, hátha. Bár, azt olvastam, inkább idősebb korban tanácsos, meg a terhesség környékén, de sosem lehet elég korán kezdeni. Nahát, hajrá, sünibaba!

Persze nem tudom, hogy kell elképzelni ezt az egészet. Most írt például B. sms-t, hogy szerintem miben kell menni. Hát, gondolom melegítőben/kényelmes nadrágban. Csak semmi pucérkodás, remélem. És bízom benne, itt nem kell méret szerint tornasorba állni az óra elején.
Hogy a gyakorlatokat hogy fogják elmagyarázni, azt végképp nem tudom. Régen aerobicon úgy ment, hol elöl állt az oktató néni, mi mögötte, és utánoztuk, amit csinál, a falakon tükrök, hogy lássuk őt is, magunkat is. De itt... remélem, csak szóbeli instrukciók lesznek, és senki sem fog hozzám érni, egy ujjal sem. Sehol. Vagy inkább klasszikus tornaóra: bemelegítés, fejlesztő gyakorlatok, levezetésként pedig kidobós? És mindezt a végtagok használata nélkül? És mi lesz, ha segget csinálnak a számból? Vagy valami mást? És mi lesz, ha izomlázam lesz? És napokig nem fogom tudni használni? Egy alkalom három óráig tart. Ennyit szexből sem bírok. Aztán csak semmi növihormon vagy szteroid! Legfeljebb a fehérjebevitel kismértékű növelése ajánlott.
Ja, és a végeredmény! Kigyúrt lesz? Kockás? Én meg majd gizdán befeszítek, hogy ezt nézzétek, pöcsök?!
Ja, és csak semmi maszlag, hogy most akkor megéljük a nőiességet, és érezzük, ahogy a női energiák áramlanak... mert akkor átnyergelek inkább a karateórákra. Szájkaratéra, úgy értem.