Hellinger vs. vibrátor

2012 a változások éve lesz a Joy-horoszkóp szerint (amióta hirdetnek benne, B. minden hónapban kap egy free példányt), a kínai szerint pedig a sárkány éve (hm, ezt pont a párom édesanyja mondta, de aggodalomra semmi ok). A világvége-kérdésben megoszlanak a vélemények, sokak szerint érdeklődés hiányában elmarad (ezt jó lenne biztosan tudni, mert ha mégis lenne dec. 21. körül, akkor már nem költenék jövőre sokat karácsonyi ajándékokra). Ezoterikában jártas bnő szerint átkerülünk az ötödik dimenzióba (ő ezt egyenesen a NASA-tól tudja, vagyis abból az e-mailből, amit szemfüles hekkerek a NASA-szervereit feltörve szivárogtattak ki, és forwardolt mailként vagy háromszor körbejárta a világot). De ezobnő tudni véli, h ez valóban így lesz, ő a maga részéről már nagyon várja az ötödik dimenzióba kerülést. Én picit megijedtem, mert még a negyediket sem ismerem, de bnő megnyugtatott, lehet egyből két szintet lépni, csak emelni kell hozzá a rezgésszintemet.És az ötödik D-ben jó lesz, mert más energiák fognak működni, és a klasszikus fizikai értelemben véve testünk sem lesz (jesszusmária, hogy fogunk ott dugni?!), az egy más minőség lesz, majd meglátom (remélem, ott nem lesznek majd lehugyozva a BKV-ülések, vagy ha igen, én nem fogok beleülni).
Szóval még ezt sem tudom, erre a kis időre érdemes-e bármit megfogadni egyáltalán. A klasszikus leszokom/abbahagyom/elkezdem nem működik, mert amit eddig csináltam, arról eszem ágában sincs leszokni, és elkezdeni sem szeretnék semmit (pl. megtanulni cseremiszül, vagy elkezdeni kungfuedzésre járni), mert nincs hozzá semmi kedvem. Igazából azt sem bánnám, ha 2012 csak dec.21-ig tartana, mert a páros évek sokkal szarabbak (saját megélés),így aztán nem baj, ha kicsit rövidebb lesz. (Aztán meg jöjjön az ötödik D, majd meglátjuk, elég magas lesz-e a rezgésszintem a szintlépéshez. Mondjuk, nem tudom, mi lesz azokkal, akiknek nem. És vajon sünök jöhetnek-e?) Ezobnő viszont tett fogadalmat. Jövőre elmegy egy családállításra (ebben mondjuk én is benne vagyok, mert mondtam neki, h az jó), és vesz egy neten látott luxusvibrátort (hm, tulképp ebben is benne vagyok, mert arra is mondtam, h jó, de én beérem a 6000 forintos Tuttifrutti szexshopossal is, mukoggy, oszt jóvanaz). Mindkét mulatság elég drága, de bnőnek megvan a prioritása: először a Hellinger, utána a vibrátor. No igen, a családállítás egyszer használatos, és a hozzáértők szerint kb. fél évig tart a hatása, míg a vibrátort bármikor lehet, de nem is tart olyan sokáig, amíg lecseng a kiváltott hatás. Racionális döntés.
(És lehet, h a vibrátor a rezgésszint-emeléshez is jó lesz, kialakul valami interferencia-jelenség, az én rezgéseim összeadódnak Jenőével, és irány az ötödik D. Sose lehet tudni, mi mire jó. Rezgésszint-emeléshez jó erős vibrátort az újévre mindenkinek.)