A tökéletes reggeli

gyümölcsturmix.xnbak.jpgEz nem egy gasztroblog, ám ez annyira, de annyira jó, hogy mindenképp meg szeretném osztani. Könnyű, egészséges, adalékanyag-mentes, kiváló fehérjeforrás, és nagyon-nagyon finom! Joghurtos gyümölcsturmix.
Én egy nagy natúr joghurtot veszek (ha már úgyis mosogatni kell a turmixgépet, akkor legalább ne kelljen naponta), beledobálok két nagy marék gyümölcsöt (ebben a szép tavaszi időben leginkább fagyasztottat), pici citromlevet utánaküldök, két gombnyomás, és már kész is. Szerintem nem is kell édesíteni. Amikor elkészült, néha teszek bele zabpelyhet, vagy -korpát is, hogy laktatóbb legyen (igazán hardcore testépítők vaníliás v. natúr fehérjeporral is felturbózhatják). Én eddig az erdei gyümölcsös, és az almás-fahéjas kombinációt próbáltam, de gyanítom, hogy szinte bármilyen más gyümölccsel finom (talán a citrusféléket és a görögdinnyét leszámítva). Tapasztalataim szerint hűtőben 2-3 napig eláll.
További előnye, hogy pizsiben, ágyban fetrengve, laptoppal az ölben is lehet enni, és nem lesz morzsás az ágynemű, ami szerintem átkozódás is lehetne: ó, hogy aludnál morzsás ágyneműben! Brr.