Wellness vége

A sünök a világon a legjobban a vége a nyaralásnak érzését utálják.
Igen, akarok beszélni róla.

A masszázsról kiderült, hogy nem is masszázs, hanem testkezelés. Kedves fiatal masszőr néni, mikor megérkeztem, rögtön mondtam, én még ilyet sose. Megnyugtatott, nem fog fájni, majd megkért, h vegyem le a fürdőruhámat. Kaptam helyette eldobható papír stringtangát, amíg abba belebújtam, és a cicimet takargatni próbálva az asztalig mentem, arra gondoltam, vajon előző nap az Attila is kapott-e papír stringtangát a masszázshoz, és milyen viccesen nézhetett ki benne. (Nem kapott.) Fene a nagy szégyenlősségemet. Gyorsan hasra feküdtem, majd félidőnél meg kellett fordulnom, úgyhogy hiába volt a cicitakargatás. Le lettem bőrradírozva, majd több rétegben fel lett rám hordva mindenféle jó illatú hidratáló bizbasz, meg be is lettem fóliázva egy időre. A legjobb az volt, hogy mivel ez wellness, egyáltalán nem kellett beszélgetni, mint a fodrásznál vagy a kozmetikusnál (ami egy enyhe fokban antiszociális sünnek csak jó), az első félóra után, amikorra megszoktam, hogy egy vadidegen (egyébként rendkívül csinos, ami nekem égő) nő piszkálja a fenekemet, és matat a cickóm körül, egészen ellazultam.

Aztán volt fürdőzés, egy nagy kőkádban forró víz habfürdővel, arab stílusban berendezett szoba, wellnesszene, mécsesek, pezsgő (száraz is), és 50 percre magunkra zárhattuk. Na ez az, amire magamtól sose fizetnék be, de mivel csomagárban included, hát hajrá.
Akkor is ez volt életem legdrágábbja...

Ja, és voltunk tehénfarmon csütörtökön. Attila volt osztálytársa egy közeli faluban él, és tehénfarmja van. A kényes városi picsa sünibaba ilyenkor okosan hallgat, mivel legutóbb a szentendrei skanzenban kecskének nézett egy tehenet, és kinevették. Persze, láttam én, hogy ez egy kicsit nagyobb, mint a mellette álló másik kecske, de hát a tehén beállt a kecske helyére, ott volt a tábla, hogy kecske, engem meggyőzött, gondoltam, biztos bakkecske, az nagyobb, és hát szarva is van. A göcseji falumúzeumban most láttam kecskét egészen közelről, és két nappal később tehenet is, nagyjából rögzült a kettő közti különbség. Láttunk fejést, egynapos bocit, majd aratást egész közelről, a végén már okosakat próbáltam kérdezni, és megtudtam, a tehén csak akkor ad tejet, ha borja van, és nem is volt elnéző mosoly, pedig logikus amúgy.

Aztán pénteken még hazafelé egy kis Balaton, aztán haza kellett jönni, aztán 2 nap levezetés Legeslegjobb Bnőék nászútjának meglátogatásával, de most vége, holnap munka, a barnaság már most kopni kezdett.
De a tehénfarm óta megbecsülöm magam, azért mégiscsak inkább a légkondis iroda és diszkrét baszogatás, mint a kemény fizikai munka a farmon, hőségben, elképesztő büdösben. Barmok meg itt is, ott is vannak.