Lilith meg az Okos Mérnök

Ez pedig külön posztot érdemel.
Történt ugyanis, hogy egyik kolleginával (akit imádok, mert tündéri édes leányzó) valahogy szóba került kávéfőzés közben a konyhában Lilith. Pár dolog kapcsán némi bizonytalanság merült fel, ezért megkérdeztük az épp arra járó két kollégát, akik szintén villamosmérnökök. Ők már ott elakadtak, hogy kicsoda Lilith, és kiről beszélünk mi itt egyáltalán. Értelmes, okos srácokról van szó, minden tiszteletem az övék, de ezt nem tudták.
Én viszont tudtam, hogy az én mérnököm tudni fogja, legalább azt, kicsoda ez a hölgyemény.
És most anélkül, hogy körbeszopnám a  faszodat, kedves Attila (bár akár erről is szó lehet az este folyamán, hehe), meg kell mondanom, hogy hihetetlenül okos, tájékozott, és sokoldalúan művelt vagy! Mert nem vagy kocka, sőt, meglepően sokmindenhez értesz a szakmádon túl. Imádlak.

(Megj.: Attila azt mondta, ne írjam meg, milyen okos. Írjam azt, hogy buta, hogy megtévesszük az ellenséget, hihi. Sőt, egyenesen azt javasolta, ennek céljából írjunk olyan blogot, ahol minden fordítva van. Rendben. Akkor én szőke vagyok, kismellű, és villamosmérnök.;-)
(Megj2.: Attila azt is jelezte, nem tetszik neki, hogy leírtam azt hogy körbeszopni a faszát. Nem ildomos.Önkritikát gyakorlok, így, akinek nem tetszik, az a 4. bekezdés első mondatát ne olvassa el.:)
K.