Kombiné, a csipkés

Hó elején kisebb vagyont hagytam ott a bevásárlóközpontban, mert sale van, minden nyári terméket olcsítanak, a ruhatáramra meg amúgy is ráfér egy kis újítás, arra aztán mindig. Meg majd hülye leszek otthagyni a hímzett farmer térdnadárgot 4500-ért, féláron, mikor a hímzett cuccokért bármire igazán sok mindenre képes vagyok.
(Mondjuk, a tegnapi fürdőruhát már igazán nem kellett volna. Córesz van, hó vége, kapjam be! De meg tudom magyarázni.
1. Fürdőruha kell, a tavalyi kinyúlt és kifakult, és augusztus végén megyünk Olaszországba, nudizni meg nem szeretek. Főleg, mióta egyszer monokiniztem, és szörnyen leégett a cicim. Na, olyat nem.
2. Olcsó volt - de tényleg. Igaz, piacon vettem, de tökmindegy, a tavalyi, amit boltban vettem duplaannyiért, szintén kinyúlt és kifakult egy év alatt.
3. Legeslegjobb Bnő még 200 Ft-ot lealkudott nekem (én béna vagyok alkudni), így négyeze-öszáz helyett 4300-ért vittem haza.
4. Piros pöttyös, fehér alapon - kell ehhez bármit hozzáfűzni? Eddig volt rózsaszín és kék korszakom (igen, mint Picassónak), most meg kitört a piros. (Farkast nekem!)

Történt még hó elején, hogy az egyik boltban, ahol amúgy soha nem veszek semmit, mert drága, megláttam egy édes, fehér kis ujjatlan felsőt, diszkrét kék mintával cicitájékon. Belebújtam, jó volt, egy ezresért vesztegették (sale 70%), hát megvettem. Örültem is neki, csak itthon vettem észre, hogy bizony az van ráírva a címkéjére, hogy lingerie. Upsz.  Ne vesszünk el a részletekben, gondoltam (és ezt tanácsolta Á. is), én felsőnek vettem, utcai viseletre, hát akkor annak fogom hordani, és punktum. Elvégre, az a címke belül van. Igaz, kicsit mélyebben dekoltált az átlagosnál, de ballábbalkelős napokon még jót is tesz egy kis pozitív visszacsatolás.

Huh. Már akkor éreztem, hogy dekoltázsügyileg kicsit tán túllőttem a célon, mikor ma reggel melóban az udvaron a munkások a közeledtemre abbahagyták a söprögetést, és akkorát köszöntek, hogy majdnem hanyatt estem a lendületüktől. (Sose szoktak így.) Aztán, a másik kolléga meg kinyitotta az ajtót előttem, és mivel teli volt a kezem, kaján mosollyal megkérdezte, megfogjon-e valamit. A harmadik meg leplezetlenül nézegette a cicimet (igaz, alacsonyabb nálam, így pont az kerül neki szemmagasságba, biztos mindig fárasztó felfelé tartani a fejét), a negyedik meg szimplán megjegyezte, hogy jó ez a felső. (Fiúkról van szó). Ekkor már kezdtem magam kényelmetlenül érezni. Akkor ez valószínűleg nem irodai öltözet. (Kínosan ügyelek az ilyesmire. Elvégre, nem pultoslányként dolgozom, ha nem is kiskosztümben járok, de bizonyos normákhoz ragaszkodom.) Nem vagyok én ahhoz hozzászokva, hogy ekkora feltűnést keltsek! Talán nem is a dekoltázs miatt…! Délutánra már beparáztam, hogy biztos az egész emelet az tárgyalja, a Katilány ma kombinéban jött dolgozni… Hátha rajtam kívül mindenkinek egyértelmű volt első blikkre, hogy ez egy fehérnemű, és deciki, hogy én meg jövök-megyek benne…

Holnap garbóban megyek dolgozni…