A wellness-szkeptikus sün a wellness-nyaraláson

Van wifi, van poszt.

Megérkeztünk tegnap 5-re, életem első wellness-nyaralására. Amitől annyira tartottam, merthogy én a klasszikus vízpart híve vagyok. Élővíz, napozás, sör, hamburger, olvasás.
Le is mentünk a wellnessbe még tegnap, no, most ugrik a majom, meglepően pozitív volt. Mondjuk, ajánlás alapján jöttünk ide, máshogy nem is jönnék, a wellness most annyira megy, hatalmas biznisz, telepítenek egy lábmosó lavórt, meg egy 50 fokra felfűtött szaunát infralámpával, aztán wellness, bazmeg, érezd, háromszorannyiért. A medencék királyak voltak, mindegyik máshogy bugyborékolt, meg jó meleg volt a vize, 2 nagy klasszik szauna, a többit nem próbáltam, bioszauna, hm, az olyan lehet, mint a biorépa, semmi értelme, csak puccosabb és drágább, meg van aromakabin is, majd ma beszagolok. Mínuszpont, hogy a welcome drinknél a bárban (ami included, és rögtön tegnap igénybe is vettük) csak mindenféle fura színű körömlakk közül lehetett választani (szívószál included), kérdeztem is a recepciós kislányt, nem lehetne-e becserélni egy sörre, de nem lehetett, mert neki az alkotóelemekkel el kell számolni, satöbbi, úgyhogy ittam pezsgős koktélt brr. Aztán a nagy ijedségre rögtön egy sört is, nehogy baj legyen. Pluszpont, a medencében is lehet sörözni, vannak beleállítva bárszékek, az ember arra felmászik, időnként buborékol is, a medence partjára meg odaállítjuk a sört, király. Na, ez már hasonlít. Csak az olvasásproblémát kellene áthidalni, beszerezni egy gyerekeknek való műanyag lapozgatós könyvet, igaz, abban csak képek vannak, de nem ázik el, úgyis olyan furák a fények vízben, majd nézem, ahogy színváltózik.

Ha a wellness a döglésről, a belassulásról és a ráérésről szól, akkor kezdem felvenni a fordulatszámot; most pl. Szomszédokat nézek az m1-en, azt csak kellően belassulva lehet, amíg Attila masszíroztat. Holnap engem is megmasznak, na, ez lesz a vízválasztó; eddig még senki soha, azaz hivatalosan nem, legfeljebb az előjáték részeként, így az évek alatt kialakult már némi feltételes reflex, ezt még át kell hidalni valahogy.

Még nem sikerült eldönteni, ki a legellenszenvesebb: Mágenheim Juli, Julcsi, Etus, vagy Lenke néni. Vágási Feri rulez!