Sztereotipikus nő(?)

Attila aszonta, h nem fogja megírni, mit jelent az, h én sztereotipikus nő vagyok, minden előnyével és hátrányával együtt, mert sztereotípiákat nem akar írni (többet?), a többi pedig nem publikus. Pedig engem furdal a kíváncsiság. Ezért most megkérdezem: 1. mi az, h sztereotipikus nő (vagyok)? 2. melyek előnyei(m) és hátrányai(m)?
És mivel mindent mindig azonnal akarok, amíg kapok választ (már, ha a fentiek ismeretében kapok egyáltalán), addig is megpróbálom én magam megválaszolni.
Az első kérdésre nem tudok válaszolni. Még a randizgatós korszakban Attila egyszer azt mondta, h ízig-vérig nő vagyok, no de, h sztereotipikus?! (Nem tudok szabadulni ettől a szótól.)
A másodikra, hogy milyen előnyei-hátrányai vannak egy pasi számára a nőnek? Megpróbálom kitalálni pasifejjel. Hm, lássuk csak.
Ha van nőm, akkor
- van rendszeres szex (néha akkor is, ha nem akarom)
- van rendszeres vacsi (kivéve, ha fogyózik)
- van tiszta, vasalt ruhám (cserébe le kell vinnem a szemetet)
- jól néz ki (ezt folyton meg kell erősítenem)
- számon tartja a szüli-, név-, s egyéb jeles napokat, a családomét is (újabb fejben tartandó jeles napok, ú.m. megismerkedési, később esetleg házassági évforduló, plusz az ő születés- és névnapja)
- programokat szervez, nem ülök egész nap otthon a számítógép/tévé előtt (nagyon szívesen ülnék egész nap otthon a számítógép/tévé előtt)
- meghallgatja, ha problémám van (mi van, ha vele van problémám?)
- van kedveskedés, gyengédség, törődés, odafigyelés (ő is erre vágyik)
- jó ízléssel öltözködik, és rendezi be a lakást (egy vagyonba kerül)
- odafigyel az egészségemre (utálom a zöldségeket)
- izgalmasabb, színesebb az életem (nyugalomra vágyom)

Vagy nem is így van??
K.