Nem lesz lánybúcsú

Ilyenkor szokás azt, hogy szemlélődöm és ihletet gyűjtök, de az igazság az, hogy érdektelenség van.

Legeslegjobb Bnő férjhez megy kevesebb mint egy hónap múlva, be kell szereznem egy ruhát az esküvőre, amit el lehet lőni egy héttel később is, amikor is B. megy férjhez a BEKÁJ-ból, és akkor már több férjes lesz a BEKÁJ-ban, mint férjetlen. (Legalábbis egyelőre...) Azt hiszem, a városban nem lehet kapni olyan méretű, szabású és színű ruhát, ami nekem tetszene és jól állna, pedig nagyon szeretnék valami fasza alkalmit, nem csak nyári szaladgálósat, hanem elegánsabbat, az embernek 27 évesen legyen egy elegáns alkalmi ruhája, hátha egyszer még kitünteti valami miniszter.
Legeslegjobb Bnő vőlegénye már javában szervezi a legénybúcsút, bár nem egészen világos, mit kell azon szervezni; nem olyan nagy feladat elmenni az Auchanba 3 kocka sörért meg 5-6 üveg rövidért, amelynek elfogyasztása képezi majd az esemény gerincét. Itt már megint könnyebb dolga van a férfiaknak, mert ők isznak, és kész; olyat még nem hallottam, hogy a haverok játékos feladatokkal tesztelték volna a vőlegényt, hogy mit tud a menyasszonyáról meg a házasságról. (Amúgy is esélytelen lenne, pl. mikor van a születésnapja? eh, ugyan, jó, ha azt tudja a férfi, a csaja borotválja-e vagy sem.)
Nekünk meg itt van ez az elbaszott lánybúcsú, azt hiszem, most már bevallhatom, hogy én igazából nagyon utálom a lánybúcsúkat. Egyrészt azért, mert - mint már tavaly ilyenkor is írtam - az ember minek menjen olyan buliba, ahol nincsenek pasik. Másrészt, mert idióta és erőltetett, főleg ez a tesztelős, a nő úgyis tud minden élete párjáról, még azt is, volt-e mumpszos, és mikor van a nagypapája születésnapja. A pozitív oldala (mert mindennek van, ugyebár), hogy több jägert lehet inni, mint a lagzin, ahol nem illik olyan sokat, de akkor már hívhatnánk fiúkat is, mert nincs is elviselhetetlenebb, mint egy picsarészeg picsákból álló vihorászó társaság.
De hát Legeslegjobb Bnőnek én vagyok a legeslegjobb bnője, így az én tisztem lenne szervezni valamit, szegényem mégse otthon tévézzen, amíg a vőlegénye vedel valahol. Fiúkat nem tudunk hívni (hisz a baráti kör férfi tagjai a legénybúcsún lesznek), csak lányokkal, hát, inkább ne, ha ketten megyünk szórakozni, annak sanszos, hogy pasizás lesz a vége, az pedig esküvő előtt egy héttel minimum necces. Úgyhogy azt ötlöttem ki, elviszem valahová vacsizni, aztán beszélgetünk, és ha túl sokat innánk a vacsorához, még mindig elmehetünk bulizni, de akkor nagyon ébernek kell lennem. (Jah, írtam már, hogy Bnő hosszú szőke hajú, zöld macskaszemű és babaarcú? El lehet képzelni, milyen hatást vált ki, ha megjelenik egy mulatóhelyen.)
Nah, majd csak túlesünk rajta. A lánybúcsúra legalább nem kell ruhát beszereznem.