Létezik? Kell!

Én még mindig ott tartok, hogy kell nekem legjobb fiúbarát, olyan, mint amit már írtam még a télen. Mert volt már többször, és általában elromlott valami miatt. Azt biztosan megtanultam, hogy semmi testi vonzalom; ha mégis lenne, akkor pár hét szünet inkább. Nyilván, egy férfi és egy nő között eleve ott van a lehetőség, hogy akár szexelhetnének is, én ettől nem tudok sajna elvonatkoztatni, de ha már nem tudom es-ként kezelni a fiúbarátot, akkor mindig itt van a józan ész. Meg hogy a fiúbarátot nem azért tartjuk, hogy dugjon (arra ott van a barátbarát, azaz a pasi - jó esetben), hanem, hogy jókat beszélgessen velünk, akármikor eljöjjön sörözni, olyankor ne nyávogjon a kalóriák miatt, és akárhány sör után is józanabb legyen, mint én, és ha kell, olyankor kísérjen haza. Ezenfelül mondjon okosakat arról, ahogyan a férfiak látják a világot és az emberi viszonyokat,és egyáltalán, vigyen egy kis férfienergiát vagy mifenét az életembe, erre nagy szükségem van, szinte mindig csak női tanáraim voltak, és most is 15 nő között dolgozom. Vvrrr.
Aztán elromolhat amiatt is, mert a legjobb fiúbarát időközben becsajozik,és az újdonsült leányka nem bírja elviselni, hogy a pasijának ilyen fokú intim és bizalmas kapcsolata van egy másik nővel. Hiszti, féltékenység (tudom, egyszer csináltam), és akkor a barátnő lesz leépítve, mármint a barátbarátnő. (Affene, hogy nincs ezekre jó kifejezés.)
Ott van voltszlovákos csoporttárs, akiről mindig írok, és aki stabilan megvan 8 éve, 2-3 havonta találkozunk, például holnap is, és alig várom, és most ő a legjobb fiúbarátom, mert nincs más, de vele sok mindent nem tudok megbeszélni.k  Olyan fiúbarát kell, akivel mindent meg lehet beszélni, olyan, mint a legjobb bnő, csak fiú. (Vásárolni azért nem kell eljönnie, hacsak nem neki veszünk ruhát/szemüveget/bicskát.)
És úgy, de úgy irigylem azokat a nőket, akiknek sok fiúhaverjuk van, vajon hogy csinálják? És nem tudom átérezni azt a panaszt, hogy "a fenébe is, velem a férfiak csak barátkozni akarnak", mert ez nem csak, a barátság semmivel sem ér kevesebbet, mint a kapcsolat, sőt.
Jaj-jaj, szegény félénk, kommunikációs problémákkal küzdő sünibaba barátkozni szeretne az ellenkező neműekkel. Ne ellenkezzenek annyira!
 

Egyébként az új szavazás is erről fog szólni, hogy szerintetek létezik-e, mármint, ha még ma sikerül kiposztolni, döglassú ez a noti, írtam már.
Meg eredményhirdetés is van (megköszönve a türelmet azoknak, akik hónapok óta nézik ugyanezt a szavazópanelt, és bíztak benne, hogy egyszer lesz új szavazás):

- Rudolf Péter 69%-ot kapott, ez összesen 34 szavazat
- Pokorny Lia 16%-kal lett a második
- Kálloy-Molnár Péterre 4-en szavaztak, azaz a szavazók 8%-a
- Szabó Győző 3 szavazatot kapott. Sokáig nullán állt, még jó, hogy ilyen sokáig kint hagytam az oldaldobozt.

Köszönöm mindenkinek, aki szavazott.